sobota, 31 marca 2012

Zalety odżywek bez spłukiwania



Kilka miesięcy temu zaczęłam stosować odżywki bez spłukiwania, żeby zobaczyć, czy dają jakieś efekty. Wcześniej tego nie robiłam, bo uważałam że wzmagają przetłuszczanie. To niestety prawda, ale zalet mają o wiele więcej niż wad, więc im wybaczam, tym bardziej że włosy myję codziennie.

Taką odżywkę nakładamy po myciu włosów i zastosowaniu odżywki do spłukiwania, albo bezpośrednio po myciu bez odżywki do spłukiwania. Ja wybrałam pierwszą opcję, ponieważ moje włosy puszą się straszliwie i potrzebują sporo dociążenia. Można stosować także na same końcówki – unikniemy szybszego przetłuszczania.

Kręconowłose dodatkowo mogą je stosować na suche pukle, by je ujarzmić i poprawić skręt.

MOJA ULUBIONA ODŻYWKA B/S:

Źródło: http://dermasoft.pl/kosmetyki-do-wlosow/3769-joanna-naturia-odywka-bez-spukiwania-miod-i-cytryna.html


 Zalety odżywek b/s:
  1. Dociążają zbyt lekkie „piórka”/końcówki, są korzystne zwłaszcza przy suchych końcach, eliminują ich puszenie
  2. Fundują sporą dawkę nawilżenia
  3. Włoski ładniej się układają i pięknie lśnią
  4. Łatwiej je rozczesać zwłaszcza jeśli robimy to na mokro – takie odżywki zabezpieczają przed uszkodzeniami włosa podczas czesania
  5. Włosy są bardziej miękkie, śliskie, elastyczne
  6. Takie odżywki chronią nasze włosy przed działaniem wilgoci – zapobiegają niepożądanemu skręcaniu się i wywijaniu w różne strony


Lubicie odżywki b/s? Stosujecie je?

5 komentarzy:

  1. ooo nie mialam jeszcze jej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić! :)
    ZAPRASZAM NA http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moze wypruboje cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem co prawda facetem, czyli z natury znam się zdecydowanie mniej na pielęgnacji i urodzie, ale - jeśli o mnie chodzi, to z czasów kiedy nosiłem jeszcze długie włosy pamiętam, że nie znosiłem odżywek bez spłukiwania. Prawdopodobnie właśnie ze względu na efekt przetłuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. zostalas otagowana :)
    http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/04/cos-dla-kazdego-tagi.html

    OdpowiedzUsuń