poniedziałek, 2 grudnia 2013

Cece of Sweden - szampon do włosów przetłuszczających się

Jakiś czas temu, w ramach współpracy z firmą Cece of Sweden, dostałam paczkę pełną kosmetyków do włosów. Były to: szmpon, odżywka, fluid do układania włosów oraz jedwab. Zdążyłam już je przetestować i dziś przychodzę do Was z recenzją mojego faworyta z tej czwórki, czyli szamponu. 
Kosmetyku tego nie otrzymałam przypadkiem, sama poprosiłam szampon przeznaczony do włosów przetłuszczających się. Dlaczego? Mój skalp jest problematyczny pod tym względem, bardzo szybko się przetłuszcza (głowę muszę myć codziennie), na dodatek wymaga stosowania mocnych i konkretnych szamponów z zawartością SLSów. Łagodniejsze rzadko kiedy się sprawdzają. Same włosy myję takim szamponem raz w tygodniu, w pozostałe dni stosuję do mycia odżywkę.
Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej butelce z wciskaną klapką. Jest to wygodne rozwiązanie, raczej nie ma możliwości, że wylejemy za dużo produktu.  Opakowanie poręczne. Sam szampon jest przezroczysty i pachnie lekko chemicznie, ale nie nieprzyjemnie. Ma rzadką konsystencję, dla mnie jest to plusem, ponieważ nie muszę go rozcieńczać wodą, jak w przypadku gęstych. Dobrze się pieni, przez co jest też wydajny.

Cena: 27 zł/300 ml
Dostępność: Rossmann, Superpharm, Hebe, Natura, Laboo
Wszystkie produkty tej marki możecie zobaczyc na stronie http://cece.pl/pl

Skład:
Po detergentach widzimy mnóstwo roślinnych ekstraktów.

Działanie:
Na początku napisałam, że jest to mój faworyt. Dlaczego? Mój skalp był wyjątkowo zadowolony z tego szamponu. Zdecydowanie, ale też łagodnie go oczyszczał, nie powodował podrażnień. Po myciu czułam świeżość, łatwiej mi też było odbić kosmyki od nasady. Włosy pozostawały czyste na dłużej, gruczoły łojowe trochę się uspokoiły. Jeśli chodzi o działanie na włosy to produkt mocno je oczyszcza, ale jakoś specjalnie nie plącze. Wystarczy później nałożyć przeciętną odżywkę i jest w porządku.


Miałyście produkty tej firmy?


8 komentarzy:

  1. Z pewnością wypróbuję te kosmetyki,bo słyszałam już nie jedną pozytywną opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi całkiem fajnie, a jeśli nie plącze włosów i normuje przetłuszczanie to już bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę produkty tej firmy :-) a ostatnio moje włosy lubią mocniejsze oczyszczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam doczynienia z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnego testowania Ci życzę - bardzo fajne produkty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisze go sobie i mam nadzieję, że Mikołaj zrobi mi niespodziankę.
    Moja skóra głowy również lubi się przetłuszczać i przydałby się jej taki szampon...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też by mi się przydało mocniejsze oczyszczanie ... Niestety mam taki sam problem jak Ty i muszę myć włosy codziennie :(

    OdpowiedzUsuń