piątek, 6 grudnia 2013

Kochany Mikołaju...

Krótko mówiąc, moja chciejlista na zimę. :)

1. Komplet czapka i komin. Zapowiada się sroga zima, a ja nie mam żanych grubych otulaczy. Spodobał mi się taki zestaw, uwielbiam kolor chabrowy:
Dostępny tutaj.

2. Ciepły, zimowy sweter. Ten włochacz wygląda na milucha :)
Dostępny tutaj.

3. Piżama na chłodne noce, np. taka:

4. Kapcie soxo, np. takie:

5. Pachnące smarowidła do ciała, np. takie:

6. Z rzeczy mniej praktycznych, ale pięknych, podobają mi się bransoletki:
I taka z rzemienia, z personalnym grawerem, klik:


Jaka jest Wasza chciejlista?

11 komentarzy:

  1. Sweter fajny, w Terranova widziałam bardzo przyjemne włochacze tylko w prostym kroju ;) Bransoletki też boskie. Mam nadzieję, że mój Mikołaj czyta Twoje komentarze :P
    Ja niedawno kupiłam komplecik czapa-szalik i poluję na mega grube i ciepłe rękawice z jednym palcem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zajrzeć do Terranovy, a rękawiczki jednopalczaste też by mi się przydały :)

      Usuń
  2. Ten sweter piękny :) ja nie chcę niczego szczególnego, bo wszystko mam (stypendium przyszło i poszło :D), liczę na niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ciepła czapa też by mi się przydała, a jakie te kapcie super :) Mam nadzieję, że spełnią się Twoje życzenia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 również chciałabym dostać od mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mikołaj mógłby wpaść na Twojego bloga i kupić mi dosłownie wszystko to, co wymieniłaś, zwłaszcza 1 i 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapcie i komin z czapką by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimą to mogłabym chodzić tylko i wyłącznie w ciepłych sweterkach <3
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria z grawerem to nie tylko fajny sposób na dopełnienie stylizacji, ale także jeden z najlepszych pomysłów na prezent dla bliskiej osoby.
    https://grawercom.pl/

    OdpowiedzUsuń