czwartek, 12 grudnia 2013

Włosy - aktualizacja/Wibo sand

Minęły dwa miesiące od ostatniej aktualizacji. Wtedy widzieliście, że skróciłam włosy o ok. 6 cm. Dzięki temu trochę odżyły. Są bardzo zdrowe, końcówki lekko przesuszone. Niestety, ale odkąd zaczęłam nosić czapkę, przetłuszczają się niemiłosiernie. Mimo używania suchego szamponu, muszę je myć codziennie. Przez ostatnie dwa miesiące stosowałam głównie kosmetyki Cece of Sweden, które sprawdziły się całkiem nieźle.
Miesiąc temu farbowałam włosy szamponem marion. Kolor odrobinę zjaśniał, lecz się nie wypłukał. W świetle dziennym wygląda jak ciemna, gorzka czekolada. Nie jest łatwo teraz robić zdjęcia bez flesza, pogoda nie chce współpracować, więc musicie uwierzyć na słowo. ;) Na zdjęciach z fleszem kolor jest przekłamany. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z koloryzacji, nie spodziewałam się, że będzie aż tak trwała. Granice między odrostami i farbowanymi włosami są tak rozmyte, że nie muszę na razie farbować.

Tutaj porównanie październik-grudzień. Przyrost niewielki, jakieś 2,5 cm. I tak jest nieźle, zwłaszcza że miałam problemy ze skalpem przez ostatnie miesiące.

O lakierze Wibo sand dowiedziałam się od koleżanki, która najpierw kupiła jeden, a dzień później drugi odcień. Zachwyciła się nim tak, że dla mnie też chciała kupić. Chciałam go najpierw sama oblukać, ale była akurat promocja w Rossmannie (-40%), więc na żaden kolor już się nie załapałam. Wczoraj z ciekawości zajrzałam do szafy Wibo i skusiłam się na piasek. Zachwyciłam sięod pierwszego pomalowania. Kolor jest cudny! Pięknie mieni się w świetle, zdjęcia nie oddają jego uroku... Kryje po dwóch warstwach, schnie bardzo szybko. Dziś na uczelni zbierałam, a raczej moje paznokcie zbierały, same pochwały. :)


Jak tam z Waszym przyrostem ostatnio?
Zachwyciłyście się niedawno jakimś kosmetykiem?


22 komentarze:

  1. Lubię te piaski, są świetne ;) Włosy wyglądają zdrowo i faktycznie kolor lekko zbladł, ale nadal trzyma się nieźle. Farby Marion są całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier wygląda cudownie! :)
    Masz naprawdę ładny kolor. Przyrost jest ok, nie ma co narzekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier :) Bardzo lubię piaskowce :) Twoje włoski wyglądają pięknie, ładnie Ci rosną i wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne włosy i piękny lakier:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję tak dużego przyrostu :) ja lubię piaski wibo, ale te zwykłe, glamour jeszcze nie mam w kolekcji. Jednak mam wrażenie, że mój granat był otwierany bo zdecydowanie krócej trzyma się paznokcia niż bordo (który potrafi nawet 3-4 dni) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie taki duży ;) Też mi się kiedyś zdarzyło kupić otwierany kosmetyk, nic przyjemnego...

      Usuń
    2. Bordo jest boski, genialnie pasuje do jasnej skóry dłoni :)

      Usuń
  6. Bardzo ladne wlosy :) Lakier cudny, nie dziwie sie, ze na uczelni zrobil szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go wtedy kupić w Rossmannie... Mogłam w sumie... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, w jakim tempie rosną moje włosy, ale cieszę się, że z dnia na dzień tracę ich coraz mniej:) Przez kilka tygodni byłam przerażona tym, co znajdowałam na kanapie, krześle, dywanie itp. Na szczęście problem został opanowany.

    Piasek wygląda rewelacyjnie:) Czuję, że prędzej czy później skuszę się na ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam takie chwile przerażenia... Na szczęście już się poprawiło.

      Usuń
  9. ładne masz włosy
    ja tez zapuszczam zobaczymy jak długo

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy niesamowicie gęste! :) Posiadam nawet ten sam piasek i jestem w nim absolutnie zakochana, jednak jego trwałość jest tragiczna :/
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dziwię się,że paznokcie zbierały pochwały, są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! mam pytanie, wiem, że też byłaś fanką olejku łopioanowego Nevskaya Korona ze sklepu kalina. I juz ostatnio mi sie skonczyl, wchodze na strone, szukam... a tu produktu brak:( czy wiesz coś o tym, ze go wycofali? przestali produkować? będe ci bardzo wdzięczna za jakakolwiek informacje

    OdpowiedzUsuń
  14. This was a seriously incredibly very good submit. In theory I'd prefer to write like this also getting time and actual effort to make a fantastic piece of writing but what can I say I procrastinate alot and by no means seem to obtain a little something done.
    Badminton Games

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne wlosy :o kolor lakieru jak dla mnieza ciemny , ale na twoich pięknych paznokciach wygląda cudnie *,*

    OdpowiedzUsuń