wtorek, 5 czerwca 2012

Podsumowanie akcji + współpraca

W maju brałam udział w akcji "Najlepszy czas na działanie jest teraz" i chciałabym się podzielić z Wami moimi odczuciami. Zaczęłam fajnie: majówka na sportowo, dużo ruchu, lekka dietka, itp. I tak przez dwa tygodnie, podczas których schudłam 1 kg, niby niedużo, ale zawsze coś. W połowie miesiąca przyszedł duży stres związany z pewną sytuacją, w konsekwencji przestałam zwracać uwagę na to, co jem, najczęściej były to szybkie, niezdrowe obiady w fast foodach :( Nie mogłam się ogarnąć, a jak już się podniosłam, przyszedł następny stres, który mnie podłamał i tak do końca maja. Bardzo źle reaguje na takie sytuacje, zabrakło mi motywacji. Miesiąc zakończyłam tak, jak zaczęłam: z taką samą wagą  i wymiarami. Jedynym pozytywem jest to, że wyrobiłam sobie nawyk godzinnych ćwiczeń co drugi dzień. 

Mam nadzieję, że czerwiec okaże się bardziej mobilizujący. Tym bardziej, że za pośrednictwem portalu uroda i zdrowie  nawiązałam współpracę z firmami: AVETPHARMA, LABORATORIA NATURY oraz VERONA. Zobaczcie, co dostałam do przetestowania od pani Małgorzaty, którą miałam okazję poznać osobiście :) Ps Wiecie, że portal ma swoją siedzibę w Łodzi? 
Źródło: http://urodaizdrowie.pl/suplement-diety-na-cellulit-celluoff
Najbardziej cieszę się z preparatu Celluoff, ponieważ świadomość jego stosowania motywuje mnie do częstszych ćwiczeń i zdrowej diety - zamierzam walczyć z cellulitem kompleksowo :) Jutro biegnę po karnet na siłownię i fitness. Bańki chińskie, o których jakiś czas temu pisałam, musiałam odstawić. Po kilku masażach wyskoczyły mi pajączki na udach :/ Na szczęście już się wchłonęły, ale nie odważę się użyć ich znowu.
Recenzji tych produktów spodziewajcie się za kilka tygodni :) Preparat Celluoff możecie kupić w sklepie internetowym www.celluoff.pl.
Uwaga, Każdy fan CelluOFF na profilu na FB może dostać darmową próbkę oraz skorzystać z promocyjnego zakupu 1+1 w cenie 99PLN wraz z wysyłką. Myślę, że to dobra okazja, jeśli chcecie pozbyć się cellulitu :)

Opis produktu:
CelluOFF suplement diety jest innowacyjnym preparatem o wielokierunkowym działaniu, przeznaczonym dla kobiet aktywnie walczących z cellulitem. CelluOFF suplement diety może być także stosowany wspomagająco podczas intensywnych kuracji wyszczuplających.

Innowacyjne połączenie składników kapsułek  CelluOFF  zapewnia kompleksowe działanie na wszystkie,  kluczowe problemy związane z cellulitem.   Specjalnie opracowana receptura kapsułek Celluoff oparta jest na naturalnych substancjach, dzięki czemu są one bezpieczne dla organizmu.

CelluOFF to unikalny produkt przeznaczony do walki z cellulitem, który przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek CelluOff powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania.

Kapsułki CelluOFF likwidują istniejący cellulit, a regularnie przyjmowane przeciwdziałają jego nawrotom.
Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanek, wzmacniając i uelastyczniając włosowate naczynia krwionośne
Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) zawiera kwas g-linolenowy, który ujędrnia skórę i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie
Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa zawierają krzem, wpływają na gospodarkę płynami ustrojowymi, ułatwiają eliminację toksyn i drenaż tkanek
Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego będący naturalnym źródłem jodu ma wpływ na metabolizm tkanki podskórnej, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej
Witamina B1 uczestniczy w metabolizmie węglowodanów, a witamina B2 w przemianach aminokwasów i lipidów w organizmie
Kwas pantotenowy bierze udział w regeneracji komórek skóry i błon śluzowych, podczas gdy niacyna i biotyna mają wpływ na utrzymanie prawidłowego stanu skóry

Zalecana dzienna porcja: 1 kapsułka po posiłku.
Opakowanie: 30 kapsułek 129 zł


Powiedz cellulitowi “Pa, pa”
Nierówna skóra jest zmartwieniem ponad 90 proc. kobiet. Panie skarżą się, że skóra ich ud, pośladków, bioder, brzucha i ramion przypomina pomarańczę. Problem pojawia się niezależnie od tego ile mamy lat, czy jesteśmy smukłe i wysportowane, czy raczej prowadzimy siedzący tryb życia. 

Cellulit powoli staje się obsesją kobiet. Z pofałdowaną skórą borykają się zarówno nastolatki, jak i dojrzałe panie. Ciągłe odchudzanie, bajońskie kwoty wydane na nowe kremy, a skóra wciąż przypomina pomarańczę.

Co to jest cellulit?
Dlaczego cellulit to zmora wyłącznie kobiet? Cellulit występuje w powierzchownej warstwie tkanki tłuszczowej i dotyczy kobiet, ponieważ jest to związane z budową ich tkanki tłuszczowej.

Kobiety mają dwa razy więcej komórek tłuszczowych od mężczyzn. Dodatkowo komórki te są znacznie większe. Kobieca tkanka łączna jest mniej jędrna, a włókna kolagenowe i elastynowe rozmieszczone są po bokach. Zwiększając swoją objętość rosną do góry, co powoduje powstawanie grudek i zapadnięć na skórze.

Dlaczego nasze babcie i mamy nie miały cellulitu? Bo nie spędzały wielu godzin przed laptopem albo w samochodzie, inaczej się odżywiały i nie stosowały tabletek hormonalnych.

Większość specjalistów uważa, że cellulit jest wynikiem odkładania się tłuszczu i pogorszenia drenażu podskórnej tkanki tłuszczowej. Uwięziony tłuszcz i zalegająca chłonka powodują wybrzuszanie zrazików tkanki tłuszczowej, sprawiając wrażenie powstawania nierówności.

Co mogę zrobić? 
 Pamiętajmy o ruchu, prawidłowej wadze i odpowiednim odżywianiu. Jeśli nie masz czasu na komponowanie diety łagodzącej objawy cellulitu pomyśl o systematycznym zażywaniu odpowiednich suplementów diety, które stymulują krążenie krwi, usprawniają drenaż, a tym samym wspomagają redukcję cellulitu. W preparatach tych szukajmy m.in. ekstraktu z liści pokrzywy i  pędów bambusa, które ułatwiają eliminację toksyn i drenaż tkanek. Doskonale sprawdza się też ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego będący naturalnym źródłem jodu, ma wpływ na metabolizm tkanki podskórnej i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Odpowiednie działanie gwarantuje CelluOFF – suplement diety. Dodatkowo zawiera on także olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) z kwasem g-linolenowym, który ujędrnia skórę i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie oraz ekstrakt z gorzkiej pomarańczy, który wpływa na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanek, wzmacniając i uelastyczniając włosowate naczynia krwionośne.

CelluOFF przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek CelluOff powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania. Więcej informacji o znajdziesz na stronie www.celluoff.pl, a bezpłatne próbki dla fanów CelluOFF można otrzymać na facebooku.

A jak Wam minął maj? Zrealizowałyście swoje postanowienia?

12 komentarzy:

  1. Gratuluję i czekam na szybkie recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Też bym chciala nawiązac jakąś współpracę , ale niestety nie wiem jak :(
    Ja co do planów to mam jedynie te włosowe hehe :)
    Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, czekam na recenzje :D ciekawa jestem tego zeli aloesowego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne współprace - to naprawdę może motywować. W końcu żal żeby się zmarnowało, prawda? Stresy niestety potrafią rozwalić całą dietę i dobre postanowienia, ale najczęściej wtedy są na głowie większe problemy niż odchudzanie. Karnet na siłownię - super sprawa, może się przypadkiem okazać że fitness stanie się nową pasją :) Pozdrawiam i życzę powodzenia, i również będę czekać na recenzje tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawi mnie ten aloesowy żel;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nadszedl czerwiec wiec ja chyba teraz zaczne taką akcje ze zdrowym trybem zycia :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post
    i gratuluję współpracy:):)

    OdpowiedzUsuń