sobota, 14 września 2013

BingoSpa - maska z ekstraktem z drożdży

Miałam już kilka masek tej firmy. Jak to tej pory z całej gromadki wyróżniała się tylko jedna - masło shea i pięć alg. Czy drożdżowa jej dorównała? Zapraszam do przeczytania recenzji. :)

Opis:
Mocne i zdrowe włosy, bez łupieżu wymagają zdrowej skóry głowy.
Kompleks witamin obecnych w drożdżach reguluje proces keratynizacji skóry głowy, przeciwdziałając powstawaniu łupieżu.
Obecność polarnych aminokwasów takich jak kwas glutaminowy i lizyna sprawiają, że drożdże posiadają doskonałą zdolność odbudowy struktury włosa.
Kompleks witamin grupy B poprawia metabolizm i uczestniczy w mechanizmie oddychania komórkowego. W ramach tego kompleksu, na szczególna uwagę zasługuje pirydoksyna (B6), witamina o udowodnionym działaniu przeciwłojotokowym, przywracającą prawidłowe funkcjonowanie gruczołów łojowych skóry.
Skład: 
Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Propylene Glycol; Aqua, Rosmarinus Officinalis Extract; Chamomilla Recutita Extract; Arnica Montana Extract; Lamium Album Extract; Salvia Officinalis Extract; Nasturtium Offcinale Extract; Arctium Majus Extract; Citrus Medica Limonum Peel Extract; Hedera Helix Extract; Calendula Offcinalis Extract; Tropaeolum Majus Extract, Aqua; Propylene Glycol; Alcohol denat.; Faex Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben.

Cena: 12 zł

Działanie:
Nie ocenię działania produktu na skalp, ponieważ nie lubię nakłądać na skórę kosmetyków z parabenami. Tak już mam i tyle. Maska zawiera sporo ekstraktów, jednak końcówka składu nie zachwyca - alkohol  może wysuszać włosy, no i te nieszczęsne parabeny. Moje włosy zareagowały na tą maskę w sposób neutralny. Nie zrobiła z nimi nic dobrego, ale tez nic złego. Nie nawilżyła, nie odżywiła, nie ułatwiła rozczesywania, nie zmniejszyła przetłuszczania. Jako odżywka b/s też się nie sprawdziła - włosy były takie lepkie i nieprzyjemne w dotyku. Wykorzystałam ją do mycia swoich pukli. Tutaj spisała się nieźle. Rzadka konsystencja, niezbyt treściwa forma czynią z niej całkiem niezłe myjadło. Nie obciąża. Dla mnie to trochę mało, ponieważ znam całą masę odżywek, które są idealne do mycia. Jednym słowem nic nadzwyczajnego.


Miałyście? Lubicie maski Bingo?

39 komentarzy:

  1. czytając czułam się jakbym nigdy tej maski nie używała ;o inne opakowanie, moja była gęsta i cudownie działała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę maskę !
    Jej zapach uzależnia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kosmetyków od Bingo i coraz mniej jestem do nich przekonana. Maski są dla mnie za słabe, wszystkie mają takie dziwne, niespecjalne zapachy. Mam też serię algową do kąpieli i zapach jest koszmarny, a działanie gorsze niż w najtańszych produktach. Tej maski akurat nie miałam, ale coraz mniej przekonana jestem do tej firmy i raczej się nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia. Te maski są dość słabe, a zapachy nie zachwycają.

      Usuń
  4. mam ta maskę - solo mnie nie zachwyciła ale super sprawdza się jako kompres przed myciem z dodatkiem żółtka i nafty; włosy po umyciu są sypkie, gładkie, lśniące i nie puszą się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdziły się jak dotąd dwie-kaszmiri kolagen i z glinką ghassoul -super ,zwłaszcza ostatnia!Polecam-skład prosty bez parabenów!

    OdpowiedzUsuń
  6. tej akurat nie używałam, ale inne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad nią, ale jakoś nie mogłam się przekonać.
    Miałam dwie maski Bingo - z zieloną glinką, która była świetna do zmiękczania po myciu i do samego mycia, ale jako maska była za lekka.
    Aktualnie "męczę" 40 składników - lubię jej mydlany zapach, który utrzymuje się na włosach. Ze wspomaganiem jest okej, solo nieco lepiej niż poprzedniczka ale to nadal nie to. I po kilku minutach trzymania maski na głowie skalp zaczyna mnie okropnie boleć... Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, że to jednak nie to, czego oczekuja moje włosy.

      Usuń
  8. Ta wersja mnie nie kusi.
    Dostałam odlewkę Bingo ze spiruliną i ta sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie bardzo lubię maski od Bingo, tej nie miałam, za to arganowa i z 40-stoma ziołami dla mnie w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arganową też mam, jest troszkę lepsza, ale niewiele :/

      Usuń
  10. Masz identyczne odczucia jak ja po masce Bingospa z błotem karnalitowym...
    Ten maski nie miałam i raczej nie kupię;) Teraz zakupiłam Bingospa 40 składników. Mam wobec niej wielkie nadzieje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dużo fajnych ekstraktów, ale ja jej akurat nie miałam.

      Usuń
  11. nigdy nie miałam stycznością z tą marką, muszę kiedyś sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja parabeny mogę nakładać na skalp, i tak są prawie wszędzie, za to silikonów na skórze głowy już unikam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam wybór: nałożyc na skalp maskę z parabenami, czy maskę bez parabenów, to wybiorę tą drugą opcję ;) Silikonów na skalpie też nie lubię.

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam do czynienia z maskami BingoSpa. Jakoś mnie nie kuszą. Niby nie mają najgorszego składu, ale wolę postawić na produkty innych firm:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ich maski mnie kuszą od dłuższego czasu, ale wciąż jest nam nie po drodze. Aktualnie zaprzyjaźniłam się z solami Bingospa i ich peelingiem z kwasami, a co wyjdzie z tej znajomości, to nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling z kwasami też bym chętnie wypróbowała ;)

      Usuń
    2. Tylko to jest peeling mechaniczny z błotem, fajny dla urozmaicenia, ale wolę enzymatyczne. Nie wiem, czy zawartość kwasów w tym produkcie jest wystarczająca, by cokolwiek złuszczyć. Ten mój to ten, na pewno się doczeka kiedyś recenzji u mnie http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=60047

      Usuń
  15. Jakiś rok temu miałam tą wersję za spiruliną i była takim średniakiem ale moje włosy były wtedy w bardzo złym stanie więc może teraz by się lepiej sprawdziła.A drożdżowej nie miałam i raczej nie kupie ale skusiłabym się na tą z 40 ziołami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie maski bingo odpychają swoimi mocnymi zapachami :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Boję się jej trochę na długość, pewnie moją odlewkę spróbuję na skalp :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja na nią poluję żeby nakładać na skalp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w planach kupno tej maski, ale nie wiedziałam, że nadaj eise do mycia włosów. Jak się nie sprawdzi jako maska to spróbuję tak ja wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z masłem shea i 5 algami jest najlepsza! <3
    Ja miałam jeszcze z glinką ( taką czerwoną) , ze spiruliną , i z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ta maska działa super. Włosy są miękkie, skręt zadowalający. Raz nałożyłam na skalp i podziękowałam - przyklap i przetłuszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy żadnej maski z tej firmy, ale jak kiedyś jakąś znajdę to chętnie wypróbuję, ale raczej nie tą, bo nie chcę maski która nic z włosami nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam działania masek tej firmy ;P jednak kocham maseczkę jajeczną Babuszki :D

    OdpowiedzUsuń