wtorek, 31 lipca 2012

Gdzie byłam, gdy mnie nie było?

Witajcie po dość długiej przerwie :) Pewnie zapytacie co robiłam przez ten czas. Otóż korzystałam z uroków wakacji :) Odpoczywałam przede wszystkim od komputera i internetu. Pogoda ostatnio trochę kaprysiła, ale podczas mojego pobytu nad Bałtykiem słoneczko nieźle grzało moją bladą skórę. Mimo, że nie opalałam się jakoś specjalnie (jedynie w ruchu), wróciłam muśnięta słońcem. Upały dały się we znaki moim włosom, niestety. Chroniłam je jak tylko mogłam, ale i tak są trochę przesuszone :/ 

Od siostrzeńca pożyczyłam cały plażowy zestaw, czyli łopatkę, grabki, wiaderko, foremki do babek i zajęłam się budową piaskowych rzeźb ;) Na zdjęciu dopiero rozpoczynam swoją pracę. Uwielbiam ten drobniutki, morski piasek - wspaniale peelinguje stopy :)

W połowie sierpnia wyjeżdżam jeszcze w góry, Zastanawiam się nad Karpaczem i Zakopanym. Nie mogę się doczekać :D Wstyd się przyznać, ale w górach byłam ostatnio z dziesięć lat temu... Dopiero teraz nabrałam ochoty na długie wędrówki szlakami i piękne, górskie widoki...

Zagadka - w jakim nadmorskim mieście jestem na pierwszym zdjęciu? :)

Jak Wam mijają wakacje? Byliście w jakimś ciekawym miejscu?

9 komentarzy:

  1. Byłam w Karpaczu parę lat temu i było super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane kocham całym sercem, wędrówki po szlakach to istne cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdańsk ;) Ja obecnie jestem w Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym wybrała Zakopane ;)
    a zwłaszcza miejscowość pod Zakopanym : Ząb,piękne widoki na całą panoramę Tatr :p

    polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdzie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń