wtorek, 10 lipca 2012

Lipcowe farbowanie+wakacyjne paznokcie

Upały strasznie dały się we znaki moim włosom - stały się bardzo suche, normalnie siano, rozdwajają się i łamią :( Nie pomogły oleje, maski, silikony. Nic Dlatego bałam się je farbować, bo henna mogła je dodatkowo wysuszyć. Ale niedługo mam rodzinną imprezę i chcę, żeby moje włosy ładnie wyglądały, poza tym już nie mogłam patrzeć na swój jasny, naturalny kolor, brrr. Dzisiaj je pofarbowałam henną Khadi w kolorze ciemny brąz. To było moja czwarta koloryzacja henną, o poprzednich przeczytacie tu, tu i tu.

Tym razem proszek zmieszałam z mocnym naparem czarnej herbaty oraz sporą ilością odżywki Isana z masłem babassu. Papka nakładała się w miarę przyzwoicie, myślę że już doszłam do wprawy :) Trzymałam ją na głowie 1,5 godziny. Po jej spłukaniu i wyschnięciu włosów moim oczom ukazała się błyszcząca, gładka tafla w kolorze głębokiego brązu. Chyba pierwszy raz uzyskałam tak intensywny odcień. Jestem bardzo zadowolona, niepotrzebnie się martwiłam, że henna wysuszy moje włosy. Stało się coś odwrotnego - wzmocniła je. Fryzurę mam może nie za specjalną - odgniotki od warkocza, ale zobaczcie efekty:


Na koniec moje wakacyjne paznokcie :) Lubię jasne, ale intensywne kolorki lakieru, szczególnie przypadły mi do gustu neony.


Jak Wam się podobają?

38 komentarzy:

  1. Świetny kolor!
    No i bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo post o mojej metamorfozie paznokciowej ;)

      Usuń
  2. Ależ błyszczące ! :) Kolorek śliczny :)
    I też chcę mieć takie długie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie są takie długie, ale nie będę już zapuszczać, bo mi niewygodnie trochę z bardzo długimi :)

      Usuń
  3. Jakie Ty masz piękne gęste włosy! pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień włosów śliczny :)
    Co do paznokci - bardzo ładne, a kolorki takie letnie, kojarzą mi się trochę z jakimś tropikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie spiłowane pazurki masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i równo malujesz przy skórkach, czego szczerze zazdroszczę, bo sama jakoś do końca tak nie potrafię :)

      Usuń
    2. Z bliska to wcale tak równo nie wygląda, niestety ;)

      Usuń
  6. jakie piękne włosy! i rzeczywiście odcień głeboki, intensywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne włosy po tym farbowaniu :)
    i pazurki też, od razu widać, że jest lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włosy! Już na spotkaniu miałam to powiedziec, ale zapomniałam.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor i blask :). Faktycznie tym razem jest ciemniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli chcesz uchronic wlosy przez wysuszeniem polecam Ci zebys wiązała je w koka tak jak ja :) Dobre i to :D

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas noszę związane w messy bun, ale to nic nie daje :(

      Usuń
  11. Kolor wyszedł bardzo ładny! Uwielbiam takie żywe brązy :) I bardzo fajnie się pofalowały według mnie :)

    Mam to samo z włosami, są tak przesuszone że szok, a chronię je przed słońcem :-/ Po prostu chyba ogólnie reagują tak na aurę. I tak samo oleje, maski nie pomagają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po prostu trzeba przetrwać lato i tyle :/

      Usuń
  12. wyszedł piękny kolor, cieszę się że henna nie zniszczyła Ci włosów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy mi nie niszczyła, nie wiem dlaczego Tobie zniszczyła :(

      Usuń
  13. Podobaja mi sie dlugie ciemne kasztanowe wlosy a sama teraz chce miec zlote, sloneczne, lekko cynamonowe. Oszalalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne są śliczne, szczególnie latem, też mnie kusiło kiedyś, ale teraz nie rozjaśniłabym, to za bardzo niszczy. I odrostów też bym nie zniosła.

      Usuń
  14. Zielony lakier - wow. Co to za firma?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor paznokci :)

    i te włosy .. cuudne, takie błyszczące i gęste ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor super:) a paznokcie niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne włosy z pięknym kolorem :) Twoje paznokcie bardzo mi się podobają,idealna długość i ładne lakiery.Ja nigdy takich pazurków nie wyhoduję,kruszą mi się niesamowicie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, też tak zawsze mówiłam! Ale dobra odżywka+suplementy działają cuda. Niedługo będzie o tym post :)

      Usuń
  18. Fajny kolor po tej hennie. Paznokcie też bardzo ładne, czy to Twoje naturalne?

    OdpowiedzUsuń