poniedziałek, 2 lipca 2012

Zamówienie z zsk + ukręcanie ;)

Dzisiaj listonosz przyniósł mi paczkę ze sklepu zsk oraz kolorówka. Połączyłam przesyłkę - zapłaciłam za nią tylko raz. Moje łupy:

Na szybko ukręciłam serum dla skóry dojrzałej (dla mamy):
30 mł kwasu hialuronowego
5 ml D-phantenolu
1/4 łyżeczki ekstraktu z soku z truskawki (bardziej dla zapachu i koloru)
15 ml oleju arganowego
5 ml oleju z kiełków pszenicy
6 kropli wosku pszczelego w glicerynie
10 ml hydrolatu z nasion słodkich migdałów

Wysmarowałam się, sprawdziłam czy nadaje się do użycia i stwierdziłam, że super nawilża i sprawdzi się przy cerze suchej, dojrzałej, ze zmarszczkami. Nie lepi się tak bardzo, jak moje poprzednie serum, ładnie się wchłania.

Następnie ukręciłam masło pod oczy do do ust:
15 gram masła shea (stopiłam)
5 ml oleju z nasion pszenicy
po 5 kropli D-phantenolu, kwasu hialuronowego i wosku pszczelego

Masło ma stałą postać, topi się pod wpływem ciepła palców, jest dość tłuste i fajnie koi delikatną skórę pod oczami :)

Na tym póki co skończyłam swoją zabawę ;)
A Wy bawiliście się tak ostatnio?

26 komentarzy:

  1. Jeju ile tego jest :)
    Ja jeszcze nie rozpoczęła przygody z ZSK - chyba się do tego nie nadaję hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku tak myślałam, ale w końcu się przełamałam i wciągnęłam na maxa ;p

      Usuń
  2. ja dzisiaj złożyłam kolejne już zamówienie na ZSK. Wciągająca zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy tam nie zamawiałam, ale może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ja zamawiałam jedynie 3 skromne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamówiłam składniki w piątek, myślę, że jutro będą i wreszcie zacznę przygodę z własnymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezła frajda takie ukręcanie, można się wciągnąć ;)

      Usuń
  6. Sporo tego, aż chciałoby sięgnąć po to:)
    Pozdrawiam, zapraszam na moje pierwsze rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy< Aladrielko, mogłabyś napisać jak zrobić domowe oczyszczanie twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, to temat na oddzielną notkę, wkrótce się pojawi :)

      Usuń
  8. spore te zamowienie !
    zapraszam do siebie i na rozdanie jeżeli masz ochotę ;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aladrielo, czy mogłabyś polecić jakiegoś fajnego bloga kulinarnego z łatwymi do wykonania daniami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony blog kulinarny: http://brulionzprzepisami.blox.pl/html
      Świetne przepisy, zawsze wszystkie dania mi wychodziły i były przepyszne :) No, ale teraz jestem na diecie :/

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  10. Tez uwielbiam brulionzprzepisami

    co do zsk zawsze mowie sobie ze nie kupie gotowego kosmetyku a i tak kupuje i nici z krecenia
    ech...musialabys napisac mi dokladnie co zamowic i co z tego zrobic
    ostatnio sie gubie we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jakiego typu kosmetyki chciałabyś ukręcić :) Zawsze chętnie pomogę, jeśli będziesz miała ochotę na taką zabawę :)

      Usuń
  11. planuję zamówić kilka rzeczy z ZSK:) ale to dopiero za jakiś czas, ciekawe czy kręcenie kosmetyków mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostalas otagowana-http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/07/zakupy-wosowe-i-nie-tylkotag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam koleżankę z dzisiejszego spotkania ;) Ja już dawno miałam złożyc zamówienia na ZSK i ciągle to odwlekam.. Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że mogłyśmy się dziś poznać, mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele takich spotkań :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń