wtorek, 22 maja 2012

Tag - lubię to! :)

Jaka piękna pogoda :) Uwielbiam słoneczko. Szkoda tylko, że nie mam zbyt wiele czasu, żeby spędzać go na powietrzu, nie wspominając o blogowaniu. Praca sama się nie chce pisać, złapała focha :p Więc muszę się męczyć sama. Dzisiaj tylko tag, który przekazała mi eve, zaraz zmykam do pracy.
 Zasady:
1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.

Lubię:
słoneczną pogodę (taką, jak dzisiaj),
słuchać muzyki,
oglądać ciekawe filmy, ostatnio upodobałam sobie skandynawskie,
oglądać serial True Blood,
czytać książki,
kawę i czekoladę,
dostawać kwiaty, zwłaszcza polne, stokrotki, konwalie,
w upalny dzień leżeć na kocu w cieniu i czytać,
spacery po moim ulubionym parku na Zdrowiu,
wycieczki rowerowe z moimi rodzicami,
kręcić hula hop,
zakupy kosmetyczne i ubraniowe,
nosić sukienki i spódniczki,
tulić się do mojego faceta,
gotować razem z nim,
nasze niekończące się rozmowy o kosmosie :p
gdy przed wyjściem zostawia mi karteczkę z miłymi słowami,
spotykać się z ludźmi,
czasami wystroić się i zrobić mocny makijaż,
zapach moich ulubionych perfum,
masaż, zwłaszcza stóp,
małe pieski,
zapach świeżo skoszonej trawy,
mogłabym jeszcze długo wymieniać, ale chyba na tym skończę ;)

Taguję:
oraz wszystkich, którzy mają ochotę :)

10 komentarzy:

  1. Dzięki za tag ;-)
    Małe pieski i kawa i czekolada - o tak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam masaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba odpowiedniej ilości masażystów brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. =fajny tag, pierwszy raz go widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwaga, uwaga, blogerki poszukują masażystów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za cynk o Vatice! Mi sie włosy puszą przy końcach, a szukam czegoś co je wygładzi i nada blasku...
    niestety największy problem to wypadanie włosów, nie potrafię tego zahamować =(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem, ale wypadanie trochę się zmnieszyło dzięki mydełku Sesa, wcierkach i Mega krzemie - może spróbuj coś z tego :)

      Usuń