niedziela, 18 listopada 2012

Zakupowo :)

Nic tak nie cieszy oka, jak spora ilość fajnych kosmetyków czekających na przetestowanie :) Niedawno otworzyłam paczki przyniesioną przez listonosza, pełne smakołyków, które widzicie poniżej :) Część produktów jest dla mnie, część dla mojej mamy. Nie obyło się bez zamieszania, podczas którego okazało się, że 2 kremy, które zamówiłam są niedostępne. Musiałam w zamian wybrać inne (albo poprosić o zwrot kosztów), na czym tylko skorzystałam - dostałam 2 super gratisy: naturalne mydło syryjskie oraz maskę do włosów. Dla zainteresowanych podaję stronę użytkownika, od którego kupiłam kremy: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11239516.


1.Olej arganowy
2. Krem na dzień (dla mnie)
3. Krem na noc (dla mamy)
4. Krem przeciwzmarszczkowy (dla mamy)
5. Kolagen z elastyną
6. Kwas hialuronowy
7. Maska do włosów (gratis)

8. Mydło syryjskie (gratis) nie załapało się do zbiorowego zdjęcia ;)
9. Olej z orzechów arachidowych (z Lidla)
10. Olejek łopianowy (z Natury), poprzednie mam na wykończeniu, dlatego skusiłam się na promocję - 4,99 zł


Coś Was zainteresowało?  Upolowałyście ostatnio coś ciekawego? :)

9 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie maska do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam sobie Olej też lida ale sezamowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu mam powód, żeby wybrać się do Lidla;) Olej z orzechów arachidowych kusi:) Trzeba przyznać, że sprzedawca stanął na wysokości zadania i wysłał Ci gratisy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena też przystępna - 9zł :) Sprzedawca zachował się naprawdę w porządku - gratisy super :)

      Usuń